Geklaard - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Roskam - WaarBenJij.nu Geklaard - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Roskam - WaarBenJij.nu

Geklaard

Door: C. Roskam

Blijf op de hoogte en volg Claudia

28 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Het is voltooid, het is gedaan het is volbracht.

Jeetje wat ben ik moe. Maar jeetje wat een succes.
Geweldig wat een weer: zon op mijn gezicht en GEEEEN regen. Wel koude wind. Rot voor degenen die in de Groei en Bloei stand stonden. Maar:…4 nieuwe leden! Hulde!
En in de tuin wel 80 bezoekers. En zeker 79 complimenten, dus ik kan weer voort.

Dank aan alle sponsors:
Degenen die kond deden van…
Degenen die locaties opbouwden.
Degenen die koffie sjouwden.
Degenen die hun verkooptalenten in de strijd wierpen.
Degenen die een gat in mijn grasmat boorden ter zekering van bijna omgewaaide borden.
Degenen die te elfder ure nog met plantjes kwamen aansjouwen.
Degenen die links om de tuin in gingen.
Degenen die tegen de draad in rechts om gingen.
Degenen die toch, ondanks alles, even kwamen kijken.
Degenen die extra voor het goede doel: Zuster Nelly in Afrika doneerden.
Degenen die aan mij dachten en degenen die ff hun heil ergens anders zochten.
Dank.

En nu ff uitrusten!

  • 29 Mei 2006 - 08:31

    De Buurvrouw Wilma:

    de tuin is genieten als je er doorheen loopt en wordt steeds ooh mooier en ooh kleuriger en en die borders mooi hoor..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Dit weblog is een reis door het jaar 2006 in mijn tuin d'Alde Coninckshof

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 169072

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: