Double check - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Roskam - WaarBenJij.nu Double check - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Roskam - WaarBenJij.nu

Double check

Door: C. Roskam

Blijf op de hoogte en volg Claudia

27 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Goed, Roskam. Nu gaan we eens kijken of jij het wel goed geregeld hebt voor morgen.
Check, check, double check.
Eens kijken: koffie, thee en cake? ‘Op het laatste moment, maar: ai ai sir’
Folders van Groei en Bloei en folders van d'Aldeconinckshof? ‘Ai, sir’
Partytent en spullen van de afdeling? ‘Gaat S., nu voor op de zolder, sir’
Wijnpleintje aangeveegd? ‘Yes, sir’
Houtschors aangebracht? ‘Eh, ja, sir’. Betaald? ‘Zouden we het niet meer over hebben, toch?’
Beelden op hun plek? ‘Ja, staat mooi, sir!’
Visstoel geschilderd en op het strandje? ‘Morgenochtend, sir’ Onkruid uit het pad? ‘Aan mijn RSI-arm te voelen, wel, sir. Kweekgoed opgepot en be-stikkerd? ‘Yep!’ Goede namen? ‘Ja, eh, hoop ik wel’. Moestuin gewied? ‘Dat zou P. doen!’ Gemaaid? ‘Ja, zucht, is ‘m gelukt’.
Folder bij de Coöp en tuincentrum gehangen? ‘Vergeten!’ Wat: vergeten?! ‘Maar de Open Tuinendag Beuningen heeft wel 2x in de krant gestaan, hoor en is zeker 3x op de radio geweest’.
mmm. Voor deze keer vergeef ik het je.
Graskantjes recht afgesneden? ‘Nou, hoeft volgens mij nog niet’.Alles nog een keer gewied? ‘Tot de blauwe border gekomen, sir. En toen haalde de regen me in’
...ROSKAM.......
Dat wordt morgen om 5 uur opstaan.
‘Shiiiit. Maar sir, maar…’
Wat maar?
‘Ik heb mijn wenkbrauwen wel geëpileerd’
Pardon?
‘Eh, ja, ik moet mezelf ook wieden, toch?’

• 28 Mei 2006 - 07:38

Lily Frederix:

nou claudia, zo te lezen ben je er helemaal klaar voor. Veel succes!

• 28 Mei 2006 - 16:37

Rigtje28-05:

Vandaag deed ik wat jij in de regen moest doen.Ik hoop voor je dat het gisteren toch een leuke dag was. Tot drie uur was het ook nog best goed.