Verhaal - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Roskam - WaarBenJij.nu Verhaal - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Roskam - WaarBenJij.nu

Verhaal

Door: C. Roskam

Blijf op de hoogte en volg Claudia

25 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Bij wie kan ik verhaal halen? Bij welke weerman? Want ik voel me belazerd. Ik had nog zo een fijne lente besteld, maar wat hebben we gekregen? Eerst een steenkoude winter, daarna direct een hete zomer en nu is het alweer herfst. Slagregens, bui na bui, onweer en stevige windstoten. Mijn irissen liggen allemaal over de grond te dweilen. En ik weet toch zeker dat ik ervoor betaald had. Ik dacht nog: is de Lente alweer omhoog gegaan. Maar bewijzen kan ik het niet: mijn financiën zijn zoals altijd wat chaotisch.

Vandaag: Hemelvaartsdag en zoals gebruikelijk moet je dan gaan dauwtrappen. Maar dit was geen dauw meer, maar pure plassen. P. probeerde nog te maaien, voor de Open Tuinen Dag van Beuningen over twee dagen, maar de machine liep vast in de natte maaisels. Voordat de vlammen geheel uit de motor sloegen is ie er maar gauw mee opgehouden.

Vandaag was notabene d’ Alde Coninckshof voor het eerst in dit seizoen regulier op donderdagen open. En och got, er kwamen twee dappere Groei & Bloeileden. Aan het einde van hun tour waren ze zo ongeveer verweekt. Maar gelukkig vonden ze de tuin mooi. Maar ja, bloeien doet er nog niet veel. Het is vooral groen. De tuin loopt nog steeds achter.

Ik wil nu echt een klacht indienen. Bij wie?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Dit weblog is een reis door het jaar 2006 in mijn tuin d'Alde Coninckshof

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 168899

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: